-2,2

Jag hade gått ner.
2,2 kilo på två dagar, Det syns inte på kroppen alls..  vet inte riktigt hur det gick till men så var det iallafall :) Trevligt.

Idag känns det som jag har ätit för mycket. Klockan är bara halv tre och jag har redan tryckt i mig 221 kalorier. Beror på att pappa envisades med att sitta kvar vid matbordet sjukt länge vid lunch, jag hade planerat att bara äta en grapefrukt.. men men.  
Det är ju inte så mycket egentligen men jag tänker på middagen ikväll. Ska jag hålla mig under 600 kcal idag får det inte bli allt för mycket mat ikväll.
Tror det här är det första riktiga "testet" klarar jag mig ifrån kakor, glass och choklad ikväll kommer det bli lättare framöver.
Är nästan lite småtaggad på att se hur jag kommer klara det. Konstigt? Jaah lite va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0