-596

Förlåt för extremt dålig uppdatering.
Har inte varit hemma.
Dom två senaste dagarna har jag ätit mat. För mycket mat, och för onyttig mat.
Så nu ska jag komma igång igen.

Dagen så här långt:
Frukost: 1 dl yoghurt och 0.5 dl cornflakes = 101 kcal
Lunch: 2 dl soppa och 1 flatbröd=107 kcal

Träning: Kondition 50 min och styrka ca 45 min=787 kcal

Så här långt ligger jag på -596.
Har middag och eventuellt mellis kvar, det kommer gå super!
Känner dock att jag behöver lite mer motivation så jag lägger nog upp lite thinspo senare! :)

Kommentarer
Postat av: aaa

SAmma här! Men idag har vi båda lyckats bra tycker jag! :)

2011-08-10 @ 17:02:37
URL: http://thinlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0