Dagens in och ut

Frukost: 1 dl yoghurt och 0.5 dl cornflakes = 101 kcal
Mellanmål: 1 flatbröd, 17 kcal
Middag: 3 msk couscous, 2 kycklingklubbor (utan skinn), 1 msk tzatziki, 2 cocktail tomater, 5 msk paprika (tärnad), 60 g isbergssallad=174 kcal

Mat: 300
Träning: 999 kcal

Så sjukt nöjd!
Hann inte med lunchen idag. Blev för stressad till träningen, men jag är inte så ledsen för det.
Är dock lite orolig för mitt kalcium intag, tror inte jag får i mig tillräckligt, ingenting alls faktiskt. Så trologtvis dricker jag 1 dl mjölk ikväll, ytterligare 45 kcal, men det får det vara värt! 


Säkert många som vet om denna sida men den är sjukt bra!
Visar hur många kalorier man förbränner när man utför olika aktiviteter :) här är länken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0