when it falls apart

Igår! ALLTSÅ VAFAN!
Går rakt på sak. Min kompis har snackat om att gå till skolsyster och berätta att jag har "dåliga" matvanor.
Trodde inte att hon skulle göra det men efter lunchen igår så gick hon upp dit och kastade ur sig några grejer för mycket. Så nu vet jag inte. Alls.

Har pratat med min pojkvän också, för han har märkt att jag har betett mig, jag vet inte, konstigt.
Jag berättade för honom att jag vill gå ner i vikt. Han sa, som jag visste att han skulle säga, att jag är fin som jag är. Men nej.
Han kan säg vad han vill. Jag tror på allt han säger utom det. Inte en chans att jag tänker sluta.
Han frågade också om jag äter, (äter normalt, typ) jag sa ja. För det gör jag ju, nästan. Bara nååååågot mindre portioner.
FML just nu.

Idag har det dock gått bra. 1 potatisbulle och ½ tomat till lunch och liite lasagne till middag.
Tror jag hamnar på max 350 idag. Great! :)

Kommentarer
Postat av: Hailie

Det var inte snällt gjort! :(

2011-08-31 @ 22:19:53
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: aaa

Fyfan! Skulle lackat. men skönt att det går bra iallafall!!!

2011-09-01 @ 20:50:58
URL: http://thinlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0