Gårdagen

Måste berätta om gårdagen.
Var på ett "chillkrök" som det så fint hette, med mina närmaste.
Självklart visste jag att det skulle drickas, något jag redan innan hade bestämt mig för att hoppa över.
Men när min bästa vän slänger fram en stor fet pizza visste jag inte riktigt hur jag skulle göra.
Jag tror inte mina kompisar skulle förstå om de fick veta hur jag tänker runt mat, så jag åt.
Jag åt alltså pizza och inte bara en bit utan två, de var inte stora dock.
Men ändå, säkert 600 kalorier på bara en halvtimme.

död

Kommentarer
Postat av: aaa

Har samma problem! Ska på släktkalas och vill verkligen inte äta någon tårta så hur ska jag göra?! Ätstörningar har redan funnits i min släkt så alla är extra vaksamma på minsta lilla.

2011-08-01 @ 18:35:22
URL: http://thinlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0