fuck it

Nu pallar jag seriöst inte. Min mamma stod precis och skrek på mig för att jag inte åt någon frukost.
Jag tog ett glas och hällde i lite yoghurt och drog upp sådär på kanterna och så kom hon och flame:ade så sjukt mycket och sa "du får sluta träna helt snart om du inte äter" och då dampade jag såklart tillbaks.
Tvingar dom mig att sluta träna tänker jag inte gå på någon jävla äcklig behandling och jag tänker verkligen inte äta när dom säger till mig. Dom kommer helt enkelt bara göra det värre än det redan är. Korkadeplisdfjphgöhgöo
Jag hatar dom, iallafall idag.
Så grattis mamma, du har precis fått mig att bestämma att jag ska fasta fram till 17:00 i morgon. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0