jalla

Wohohoho, jag hade gått ner 2,5 kg sen i helgen. Lycka!
Mamma var hemma när jag kom hem och sa att jag var tvungen att äta. Dock var det mitt första mål idag såå det blir nog bra, åt för mycket though. 1 omelette(2 ägg) med lite paprika i, nötter, (bra fetter till hjärnan har jag hört, men sjukt mycket kalorier).
Och typ 4 bitar naturgodis och en satsumas.
Det ska inte vara mer här nu. Jag tror att det behövdes idag, för minst två gånger har jag nästan svimmat. Då blir man lite smårädd. Fast det känns ju ändå bra på något konstigt sätt, för då har man typ kontroll på kroppen.
Jag menar då vet man att man inte har fått i sig mat. Fattar någon vad jag menar är det typ amazing.
Hey konstig chey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0