tisdag

Just nu sitter jag hemma. Ledig idag.
Det ända jag har ätit är en msk naturell yoghurth för att svälja mina tabletter.
Jag har varit i skolan dock, var på möte med kuratorn. Alltså, jag kan säga vad jag vill till henne utan att hon gör något. Jag skulle i princip kunna säga att jag inte tänker äta något på hela veckan och hon kan/får inte säga något till någon. De är niiiice.
Ikväll är det trääääning, det är tillochmed mer nice.
Först måste jag göra klart lite skoluppgifter, ligger seriöst efter i allt. Det är inte nice.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skulle du säga det så skulle hon göra något ;) Går det för långt så har de en plikt så då måste de bryta tystnadsplikten och berätta till den som det behövs.



Men ska du fortsätta så här så kan jag ju vänta på dig här... Men det är ju inte det någon vill!!! Så din dumma lilla unge gör rätt! <3

2011-10-05 @ 08:46:14
URL: http://nuheffaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0