vi kanske inte alls är bra för varandra

Blev inte uttagen till matchen på lördag. Jag är för dålig.
För jobbig att ha med i laget.
Dålig. För osmidig, för stor, för tjock, för ful, för tidskrävande av alla. Jag hatar det.
Jag är i vägen för dom som är bra och kan. Jag vill typ försvinna iväg. Vara själv, så jag slipper vara i vägen för alla.
Tänker faktiskt lägga ner den här bloggen nu. Har bestämt mig. Det är för många som jag bryr mig för mycket om och som känner mig för bra, som läser den. Och jag vill inte oroa er i onödan.
Grejen är att jag inte orkar nu, så jag tänker göra det på mitt sätt, utan att ni får veta mer än vad som behövs.
Börjar kanske blogga igen, men inte på den här bloggen, då startar jag en ny.
puss på er finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0