utskällning av tränarna, cheeck

I två dar i rad har mina tränare skällt på mig konstant. Dom gör det för att dom bryr sig, det vet jag. Men det börjar bli jobbigt.
Hade match igår, jag fick bara spela 1 sett för att dom inte tror at jag orkar. Jag har ju fan käkat som en jävla häst i flera veckor. Hade seriöst gått upp 2 kilo, vägde mig hos en kompis igår, hittade en våg. Hade inte vägt mig på evigheter.
Så jag har blivit taggad på att göra som jag vill, och få resten av världen att tro att det går åt "rätt håll".
Jag suger på att uppdatera, sorrry.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du bara gått upp två kg??!!!!!!!!!!! Det är ingenting! Jag har gått upp typ 3 kg den här veckan efter all skit på mando!! PÅ EN FUCKING VECKA!!!



har iof inte vägt mig, Men jag vill inte heller se vad det kommer att stå eftersom att jag har gått upp och det kommer visa för mycket!



Gå inte din egen väg! Då kommer du inte få spela alls!

2011-10-02 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0