we adapt we overcome. because this is everything

Sitter i skolan.
Snart är det lunch. Jag mår redan illa. Fuck it.
Det är stört, jag har haft blodsmak i munnen hela dagen. Vet inte varför. Äckligt är det iallafall.
Ikväll och i morgon kommer mamma och pappa ha stenkoll på vad jag äter eftersom att vi har match.
Trodde inte ens att jag skulle bli uttagen. Jag tror inte ens att jag ville det ett tag, för jag är för trött.
Jag är trött på allt. Jag älskar att spela volleyboll, det gör jag verkligen. Men mina tränare tror inte på mig längre.
Dom tror inte på vad jag säger eller på att jag orkar. Om jag inte skulle orka skulle jag säga till.
Nu blev det längre än vad jag hade trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0