asleep

Jag bryter seriöst ihop.
Jag klarar inte av att vara hemma. Mamma, pappa och min bror är på mig hela tiden.. "har du ätit mellis, vad åt du till lunch idag?"
Jag kan inte ens åka och titta på min brors träning för att sen gå en 10 minuters promenad till min egen. För då har dom inte koll på mig.

Och ja, jag får träna. Inte någon fys dock.
Jag mår apskitlkdsflh av allt ätande, det konstiga är att jag mådde sämre igår, en dag med konstant intag av mat med mindre än tre timmars mellanrum, än en dag då jag hetsätit en kort del av dagen.

Jag känner mig seriöst dålig. Jag är dålig på att ljuga. Jag måste bli bättre. Hade jag varit bättre hade jag inte hamnat här. Fan vad dålig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0