busted

Galen dag.
Idag har jag pratat både med en av mina tränare, skolsyster och hela världen känns det som.
Jag måste sluta med allt nu tydligen. Busted. Börjar jag inte äta "normalt" igen blir det ingen träning. Ingen träning=typ inget liv.
Och även om jag inte får träna kommer jag fortfarande inte få äta så lite jag vill.
Jag trodde seriöst inte att det här skulle hända. Jag menar, jag är inte sjuk, jag vill bara bli smal.

Snart ska jag träffa resten av mina tränare och prata om mig. Jag hatar att prata om mig. Fml.
Vi ska bestämma om jag ska få fortsätta träna. Vad säger jag till laget. "Tjejer, kommer tillbaks när jag har börjat äta igen." Jag äter, bara inte så mycket som jag kanske borde. Fast jag menar, jag kommer ju inte dö av min "lilla" mängd mat. Men det är ett jävla liv just nu.
Skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: J

Sitter i precis samma situation som du. Lust att peppa varandra? Behöver någon att få thinspiration från!

2011-09-07 @ 20:43:32
URL: http://szero1.blogspot.com
Postat av: Gustav

Du är dum i huvudet men jag älskar dig ändå.

Du har ingen aning om hur många tjejer det finns som skulle vilja ha din kropp. P.s man kan inte bli något man redan är i detta fall smal. Det spelar ingen roll vad jag säger men nu har jag sagt det.



Puss älskling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0