framåt

Hade en mycket bättre dag än vad jag hade igår.
Åt bara det nödvändigaste
I knäckemacka till frukost, tror det låg på 31 kcal. (flatbröden är slut D:)
Lunch, en halv tomat, 1 bit potatis, lite paprika, gurka och isberssallad.
När jag kom hem åt jag 1 dl yoghurt. 85 kcal.
Innan träningen åt jag en halv omelett, två cocktailtomater, 1 msk tzatziki och 1½ plommon.
På träningen, en halv banan, och en liten bit äpple.

Känns fortfarande för mycket. I morgon tar jag bort mellanmålet och inget mer efter middagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tack för uppmuntran, det har gått mycket bättre idag!

Jo, det är jobbigt när det händer, man blir så besviken.. Men det är bara att kämpa bra, verkar gå bra nu :)

2011-09-07 @ 18:15:22
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0