possibility

Jag funderar på att lägga ner den här bloggen. Fel koncept för mig själv just nu. 
För jag vet ju inte vad jag vill. Och bloggen skulle ju handla om att jag visste precis vad jag ville och att jag skulle nå ett mål.
Men så kommer det inte bli, inte nu iallfall.
Inte när jag ena dagen "fuskar" galet och inte äter allt jag ska och andra dagen följer jag allt som jag ska göra.
Skulle bara bli fel.
Jag vill ju bli smal, det vill jag verkligen, men jag vill spela volleyboll också. Jag älskar volleyboll, mer än, jag vet inte. Så förstå hur otroligt gärna jag vill bli smal. Seriöst.
Kommer snart få ett sammanbrott.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du gillar träningen och livet mer så håll dig till det förf*n. Det är så sorgligt med folk som försöker nå modellideal. Modeller är inte lyckliga(folk som svälter sig är inte lyckliga) o detta kommer från mig som har en å annan modellkamrat. It's a sad life. Och man ska inte heller leva för att äta utan tvärtom. Finns så mkt mer intressanta saker än att ständigt hålla tungan i styr. Lycka till nu med vilket val du än gör.

2011-09-20 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0